perjantai 22. huhtikuuta 2011

Hyvästi LPSO :(

Monet ovatkin varmasti kuulleet huonot uutiset: LPSOta ei voi enää pelata 1.12.2011 lähtien. :(

Kenties lopettamisen syynä on se, että täysjäsenyyksiä on ostettu niin vähän, ettei LPSOn ylläpitäminen enää ollut kannattavaa. Tai ehkäpä perustetaan uusi LPS pelimaailma. Mikä se lopettamisen syy ikinä onkaan, luulen, että se on jokin hyvä syy.

Voin siis kertoa, että valitettavasti lopetan blogin ylläpitämisen 1.12. Mutta jos joskus tehdään uusi LPS aiheinen pelimaailma, voin melkein luvata, että teen sitä koskevat sivut.

Eipä tässä muu auta, kuin nauttia LPSOsta niin kauan, kuin se on mahdollista!

♥ ~ Sugar

9 kommenttia:

  1. Tosi harmillista :( No jaa, mulla ei kyllä ole edes riittänyt aikaa käydä LPSO:ssa, ja muutenkin koko paikka alkaa jo tympiä. Ja jos siis ihmettelet nimimerkkiäni, niin olen Chocolate, mutta koska olen aloittanut taas Panfu-blogini pitämisen, ja kirjoitan siellä tällä nimellä, niin minun piti vaihtaa nimimerkki.

    VastaaPoista
  2. VoiEi! Kyllä olen nähnyt mutta....
    Ei vaan tee mieli kertoa tai edes miettiä sitä.
    Mullakin on oma blogi!
    Katsokaa se sivulta:Cookyn oma blogi,On mulla toinenkin blogi mutta vaan yksi kirjoitus.
    Olisi kivaa jos tulisitte lukijoikseni.

    VastaaPoista
  3. Voihan kanan kakka! Sori jos vähän puhelen tuollaisia... Syy on se, että LPSO katoaa ikuisesti ihanan joulun alussa, niin joulukin katoaa surulliseksi. Ja kaikki mahdolliset päivät, milloin pääsen koneelle, niin näytössä liikkuu vain LPSO lemmikit. En vieläkään ymmärrä, että vaikka monella eri lapsella on satoja LPS lemmikkejä, niin LPSO pitää loppua. Mutta miksi? Miksei LPSO voisi jatkua pitenpäänkin? Olenhan lähetellyt viestejä Roselle, sille ketulle, jolle voi ehdottaa ihan mitä tahansa. Tässä olisi minun ajatuksia LPSO jatkumiseksi:Kutsua kaikki kamut LPSO:on. Ostella LPSO lemmikkejä kaupoista. Tai jos on vielä ehdotuksia, niin voi kertoa tälle sugarille. Voin olla mukana täällä blogissa, ja aion olla täällä joka päivä siihen asti, kunnes LPSO loppuu. Jos i voi tehdä muuta, niin nautitaan LPSO:sta niin kauan, kun on mahdollista.
    Staranen♥

    VastaaPoista
  4. Moi Sugar!
    Kamalaa eikö?! Pelaan nykyään JOKA PÄIVÄ LPSO.ssa, koska haluan kyllästyä LPSO:hon niin silloin se on helpompi jättää.. :( Miksiiiiii sen pitää loppua, MIKSIIIIIIIIIII????????!!!!!!!!!!! No, vielä ei ole onneksi hyvästejen aika ja muuten tässä hyvä koodi jolla saa arskat 5000 kimbleä sekä jotain muuta: WALMART1. Ei muuta ja minäkin toivon, että kun LPSO loppuu tulee uusi maailma niinkuin ennen oli LPSVIPS, mutta se loppui koska LPSO jyräsi sen..

    Molly

    VastaaPoista
  5. Tyhmää ku LPSO lopetettiin. Ite en ees tienny et se lopetettiin!!! :(

    VastaaPoista
  6. Oon aina halunnu LPSO peliin muuta se oli jo mulla liian myöhäistä. Mun toinen kavereist itki hän on LPSO fani ja mäki oon mä toivon että teette uuden LPSO pelin mut meijän kantsii tietää se nimi jos teette sen mailman. :(

    VastaaPoista
  7. Siitä on aika paljon aikaa kun LPSO lopetettiin... mutta kaipaan sitä vieläkin! Itse en päässyt LPSO:hon edes silloin kun se oli vielä. :( Se vain latasi ja latasi enkä päässyt sinne :'(

    VastaaPoista
  8. ihan tyhmää oisin halunnu vielä pelata

    VastaaPoista
  9. Tosi harmi on joo! Olin siel mut se lopetettii:(

    VastaaPoista